A 19-szeres olimpiai érmes úszó, Michael Phelps is beállt azon olimpiai bajnokok sorába, akik arcukat adták egy-egy márkához. Bár Phelps esetében ő inkább a testét adta, de valljuk be, a francia divatház jól döntött.
Minden idők legkiválóbb úszója még mindig csak 27 éves, és már vissza is vonult. Az úszásból elég volt neki, de nem kell féltenünk, hogy mostantól megélhetési gondjai lennének. Ráadásul az amerikai klasszis nem is az az önző fajta. A 2008-as nyári olimpiai játékok után 1 millió amerikai dolláros értékben Speedo bónuszként, létrehozta a Michael Phelps Alapítványt, mely az egészséges életmódot és az úszó sport növekedését támogatta.
Louis Vuitton legújabb kampányában ugyan nincs szó egyikről sem, sőt az adakozás is elég távoli… A fotón Phelps egy fürdőkádban látható, mellette az ikonikus, monogramos táskával. A képen persze akadnak hibák (szerintünk). Például hiányzik a hab, és Phelps nadrágja is fölösleges kellék (a hab takarna). A következő reklámja mindenesetre lehetne sampon vagy borotva, de a ránctalanító krémeket még kerülje.