Eddig azt tartottam, hogy ajándékkal hazatérni egy sajtótájékoztatóról enyhén megvesztegetésszagú. De be kell látnom, néha ez a legcélravezetőbb, ha hiteles cikket akarunk kiadni a kezünkből. Ezért van most, hogy lassabban készül el ez az anyag, mert a kezem rendszeresen a kis müzlistálkámhoz téved, hogy bekapjak pár falatot.
Nem tartom magam nagy müzli-fannak, annak ellenére sem, hogy a tudatos táplálkozás egyre nagyobb híve vagyok. Magok, ki tudja, miből vegyítve, amiből vagy szeretek minden összetevőt vagy nem. Erre most meglepett a Müzlee, és elbizonytalanodtam. Talán mégis müzlipárti vagyok? Vagy inkább Müzlee!
A Müzlee márkanév egy újonnan létrejött, százszázalékosan magyar vállalkozást takar, amely egy Magyarországon eddig nem ismert, egyedülálló élelmiszeripari szolgáltatást kíván elérhetővé tenni a vásárlók számára. Az ötlet egy testvérpár fejéből pattant ki, akik kedvelik a müzlit, de hozzám hasonlóan sosem azt találták a zacskóban, amit igazán szeretnek.
Szolgáltatásuk fő célja, hogy egy a kiegyensúlyozott étrendhez elengedhetetlenül fontos élelmiszert juttassanak el vevőikhez olyan egyedi formában, amely megkedvelteti az emberekkel a müzlit, illetve lehetővé teszi a vásárlók számára a saját ízlésüknek megfelelő hozzáférést. Ehhez közel ötvenfajta íz áll rendelkezésre. A vörösáfonyától a mangón keresztül egészen a papayáig.
Minden Müzlee-doboz 500 gramm egyedi keveréket tartalmaz, amelynek rendelésenként minimálisan 3 x 50 gramm extra hozzávalót kell tartalmaznia, de akár 5 x 50 gramm extra összetevő is választható. A webes felület mindent elárul: árat, tápértéket, kalóriát, így senkit nem érhet meglepetés.
A letisztult, vidám dizájn a manapság oly népszerű retró hangulatra alapoz, de a célközönség ennek ellenére nem csak egy korosztály. A termék mindenkinek ajánlott kisgyerektől nagymamáig, főleg, ha szeretik a müzlit.