Viszlát, stadion! Helló foci!

Talán az októberi napsütés még nem az utolsókat rúgta hétfőn, de a Puskás Ferenc Stadionnak ezek már a végnapjai. Családias hangulatú gálával búcsúzott a közönségtől a lebontásra ítélt építmény, így az utolsó lábnyomot még én is ott hagytam a stadion gyepszőnyegén.

fullsizerender.jpgA több mint hatvanéves létesítményre hamarosan kiírják a közbeszerzési eljárást, és még tavasz előtt le fogják bontani. Ezzel lezárul egy korszak, melyből hatvan évet én nem éltem meg, de így is akadtak élményeim az omladozó lelátón.

img_1394.JPG
Puskás Ferencet először és utoljára személyesen is láthattam, 2002-ben, amikor a stadion „keresztelője” megtörtént. De ott tapsikoltam akkor Raúlnak és Iker Casillasnak is, és furcsa mód arra nem emlékszem, hogy kik játszottak a magyar válogatottban…

img_1376.JPGDe duplán őrjöngtem, amikor 2007-ben 3-1-re vertük a világbajnok olaszokat egy barátságos meccsen – aznap kaptam meg életem első újságírói állását, naná, hogy tomboltam. Az akkor játszó olasz válogatott játékosok neveit most is fel tudnám sorolni, a magyarok már megint nem jutnak eszembe…

Lehet, hogy nem kellene folytatnom ezt a sort? Szóval, jó volt nekünk ez a stadion, pont illett a focinkhoz. De legyen jobb ez is, az is!

img_1397.JPGAz új Puskás Ferenc Stadion a világon is különlegesnek számító eljárással épül meg. A 68 ezer férőhelyes multifunkcionális létesítmény több mint 20 sportágat szolgál majd ki, vagyis sokkal több lesz egy korszerű labdarúgó-stadionnál. Az építkezés a tervek szerint tavasszal kezdődik, és 2018-ban fejeződik be. A teljes beruházást tekintve 90-100 milliárd forintos összegek repkednek, de inkább ne is gondoljunk bele, hogy mit jelent ez. Csak legyen foci(nk) és csapat(unk), olyan, akiknek érdemes lesz megjegyezni a nevét!

img_1399.JPG

Fotó: Pluszmínusz

Kövesd a Pluszmínuszt az Instagramon is!

komment

audrey hepburn 2015.10.06.12:39
Címkék: sport foci stadion futball válogatott Puskás

A bejegyzés trackback címe:

https://pluszminusz.blog.hu/api/trackback/id/tr237902870
süti beállítások módosítása