A közmédia új arca és bőre

Vida Zoltán jó helyre került. Hogy ki ő? Belső videografikai szakember, akinek csapata 2009 után ismét a megtervezhette a közmédia új arculatát. A rádiós és televíziós csatornák, az MTI, valamint a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap egyaránt új logót kapott, mert mi másra is költhetnének.

117872.jpg

Az új arculat az olimpia kezdetekor debütál, de már most szokni kell a dizájnt. Alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő, a föld jelképrendszere adja, és mindegyik alapja a kör. Ráadásul a művet nem más, mint Leonardo da Vinci ihlette. Vida szerint az aranymetszés ősi arányrendszere alapján készült a mű, a teret a Leonardo által ábrázolt vitruviusi arányok szervezik, de a tervező a természetet is segítségül hívta akkor, amikor a Fibonacci-számok alapján rendezte be a képeket.

117871.jpg

Az m1, m2 és a két Duna TV-s csatorna még érthető is, a rádiókat azonban jegyezze meg, aki akarja. Az arculatváltás lényege egyébként is a közmédia közösségi médiává válásának első állomása. Olyan szépen hangzik. A Marslakók óta tudjuk, hogy ezzel valóban próbálkoznak, és pénz is van, csak nem mindegy, hogy mire.

A teljes arculatváltást már tavaly októberben bejelentették. Új plakátok, új műsorok, új műsorvezetők, akik közül sokan már januárra (vagy még előbb) műsor és munka nélkül maradtak. De a terv nem változott: újra nyitnak! Csak legyen, aki „nyitva” is hagyja a televízió készülékét...

Szólj hozzá!

audrey hepburn 2012.07.25.08:47
Címkék: közélet televízió MTV Duna

A bejegyzés trackback címe:

https://pluszminusz.blog.hu/api/trackback/id/tr614676582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.