A Gorjuss a Mercato-n hódít

Hallottatok már Suzanne Woolcottról? A skót lányt grafikái tették híressé, pedig semmi bonyolult dolgot nem kellett elképzelnie, csak a saját kis világát vetette papírra. Aztán egyszer csak ez megjelent bögrén, noteszen, táskán, órán és így tovább…

New Heights.jpgA glasgow-i születésű hölgy a Gorjuss Art termékcsalád szülőanyja. Suzanne illusztrációinak középpontjában egy barna hajú, pontszemű, száj nélküli lány áll. Egy jól felépített marketinggel Gorjussnak már több mint harmincezer követője van a Facebookon, és a világban egyre többen érdeklődnek a különleges grafika iránt.

Santoro London volt az, aki elsőként látta meg a fantáziát a rajzokban és vette meg a kereskedelmi jogokat. Magyarországon a Mercato ajándék- és webshop forgalmazza a legszélesebb körben a termékeit. Megtalálható itt a táskákon túl az egéralátét, a fémdoboz, a határidőnapló, a bögre, az iPhone-tok, a kulcstartó, a neszesszer, de még a ruházati termékek is.

mercato_1.jpgA Mercato célja, hogy az egyediséget képviselje. Így akadt meg a vezetőség szeme – egy angliai kiállításon – Suzanne munkáin. Egyedi és nem tucat! Kell ennél több? Persze, mint mindent, ami különleges, megpróbálnak utánozni, ez alól a Gorjuss sem kivétel, de a minőség olykor megéri a nagyobb odafigyelést. És egy apró adalék, hogy ne hamisítványt vegyünk: ha szerepel a terméken a Santoro felirat, akkor érdemes fizetni érte.

audrey hepburn 2014.02.11.14:45
Címkék: divat ajándék grafika Gorjuss Mercato

A bejegyzés trackback címe:

https://pluszminusz.blog.hu/api/trackback/id/tr715809375