A tündérmese véget ért

Sokk: 33 éves korában, méhnyakrákban meghalt Mittelholcz Dóra újságíró. A hír hallatán most erősen küzdök a könnyeimmel. Nem ismertem Dórit, nem voltunk barátok, csak kollégák. Sokszor egyszerre, egy helyen. Köszöntünk, mosolyogtunk, továbbmentünk. Aztán egyszer csak Dóri nem jött…

dora.jpgKésőbb tudtam meg, hogy méhnyakrákot diagnosztizáltak nála. Ennek négy éve. Küzdött, így gondoltam én is, és így is volt. Pár hete a Facebookon láttam, hogy könyvbemutatója volt. Megírta, amit az elmúlt években átélt. Tündérmese kis szépséghibával – ez lett a könyv címe. Beszédes.

Egy fiatal lány, aki élvezte a munkáját, a város pezsgését, a partikat, a fiatalságát. Aztán egy csapásra minden megváltozott. Műtétek, kemók és remény… ami egy idő után elfogyott.

A könyve bemutatóján már nem beszélt gyógyulásról… Bár a halálról sem!

33 év és a rák, undorító párosítás. Nincsenek okok és miértek, csak a mély gyász. Talán feladta, talán nem, de nekünk itt hagyott valamit: a küzdelmet. Nem a betegség ellen, hanem az egészségért. Nyugodj békében, Dóri!

komment

audrey hepburn 2014.10.29.14:04
Címkék: közélet halál rák R.I.P.

A bejegyzés trackback címe:

https://pluszminusz.blog.hu/api/trackback/id/tr896844163
süti beállítások módosítása