A Ferencvárosi Torna Club új, saját márkás terméket hozott létre: a Fradi Snacket. A zöld-fehér alakulat évekkel ezelőtt a sörrel is próbálkozott, de az hol eltűnt, hol visszakerült a boltok polcaira. Az alkohol után most a nassolni valókkal próbálkozik a klub, bár nem vagyunk biztosak benne, hogy a célcsoport ugyanaz.
A Fradi Snack termékcsalád 5 részre osztható. A Fradi kukoricapehely sajtos és mogyorós ízben, míg a Fradi gabonapehely gyümölcsös és kakaós ízben kerül a piacra. Emellett a zöld-fehér színekben pompázó Fradi pattogatott kukoricát a „madaras Tescóban” és az ABC fordítottjában is meg lehet már vásárolni.
Felmérések szerint még mindig több mint egymillió szimpatizánsa van a klubnak, amely igen nagy szám, csak kár, hogy a mérkőzéseken ennek töredékét sem lehet felfedezni. A Klubnál mégis úgy gondolták, hogy ekkora szurkolótábor megérdemel egy kis mesterséges színezékkel előállított popcornt (mert ugyan mitől lesz zöld?).
A Fradi neve, logója és eszméje szép üzleti sikerekre lehet garancia, de a kulcsszó a LEHETen van. A termékek sikeressé válásához elsődlegesen a csapatok győzelmei kellenek. A kézilabdás lányok: oké!; a focis fiúk: hááát?; a vízilabdások: van még olyan?
Dagadtra ehetjük vagy alkoholistára ihatjuk magunkat (ha nem Fradi sörrel, akkor a DVTK nedűjével), ettől a régi Fradi-eszme (Erő, Erkölcs, Egyetértés... hogy micsoda?) még nem lesz meg, sem a pályán, sem az üzleti életben.