Mulat a reklámszakma

Meséltem a barátnőmnek, hogy voltam a Reklám Mulatóban. Felcsillant a szeme, és jött a kérdés, hogy az olyan, mint régen a Reklámkocsma volt? Igeeeen, azt hiszem. Bár, azokon a heti vagy havi rendszerességgel megrendezett bulikon nem jártam, ezentúl viszont a hónap első csütörtökje foglaltnak ígérkezik.

1555315_390074384491354_7725071548046047216_n.jpgFergeteges hangulatot ígértek a Reklám Mulató szervezői a megnyitó alkalmából, és nem is volt okunk a panaszra. Első ízben a Jókai utcai Crazy Café adott otthont az eseménynek, de ez hónapról hónapra változni fog.

A rendezvénysorozat – első sorban – azt a célt szolgálja, hogy a reklámipar, a marketing, a média és a nyomda területén dolgozók szórakozva építhessék a kapcsolataikat, ismerkedjenek egymással, vagy csak egész egyszerűen berúgjanak egy hétköznap este – igen, ilyen is van.

10395841_390074724491320_3115402829488745160_n.jpgA megnyitón ehhez minden adott volt: a jófajta Panyolai pálinkák hatását a hidegtál finomságaival lehetett enyhíteni, a DJ meg nyomatta a nyolcvanas-kilencvenes évek zenéjét. Na, az én lábam erre ugyan nem indult be, de alkalmazkodó volt a zenekeverő, és legalább halkabb hangerőt is lehetett kérni, ha valaki a beszélgetésre akart koncentrálni.

Szóval, az ötlet jó. A megvalósítás halad. A belépés meg minden alkalommal ingyenes. Gyertek követni, aztán mulatni!

 

Fotó: Gulyás Ádám

komment

audrey hepburn 2014.11.10.13:18
Címkék: média reklám közélet buli pálinka PR DJ Reklám Mulató

A bejegyzés trackback címe:

https://pluszminusz.blog.hu/api/trackback/id/tr16883681
süti beállítások módosítása